Login

Nauczanie zdalne - instrukcje dla studentów

Przed przystąpieniem do zajęć zalecamy zapoznać się z następującymi materiałami dotyczącymi nauczania zdalnego oraz niezbędnymi usługami wydziałowymi i uniwersyteckimi.

USŁUGI UNIWERSYTECKIE

Do większości usług uniwersyteckich jest wymagane logowanie kontem uczelnianym (adres w domenie @st.amu.edu.pl). Każdy student ma tworzone takie konto zaraz po przyjęciu na studia, a dane do logowania są mu udostępniane w Panelu Rekrutacyjnym. Pierwsze logowanie do usług Microsoft Office 365 wymaga zmiany hasła. Cała instrukcja postępowania dostępna jest tutaj.

Informacje dotyczące oferowanych usług uniwersyteckich można znaleźć na stronie Intranet Studenta (widoczna po zalogowaniu), m.in.:

  • Cyfrowy UAM - lista usług, z których korzysta się w trakcie nauki na Uniwersytecie.
  • Student I roku - strona z informacjami niezbędnymi do rozpoczęcia studiów na UAM.

Problemy techniczne związane z usługami uniwersyteckimi należy zgłaszać na:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub https://helpdesk.amu.edu.pl/.

NAUCZANIE ZDALNE

Zajęcia prowadzone są w trybie zdalnym z wykorzystaniem dwóch narzędzi. Wybór narzędzi zależy od prowadzącego zajęcia. Należy pamiętać, że na samym początku roku akademickiego zarówno grupy na MS Teams jak i kursy na platformie Moodle mogą jeszcze nie być widoczne.

  • Microsoft Teams (MS Teams) - podstawowe narzędzie do komunikacji w trakcie nauki zdalnej. Należy jeszcze przed rozpoczęciem zajęć pobrać oraz odpowiednio przetestować działanie aplikacji (Instruktaż instalacji i korzystania z MS Teams).
  • Moodle - platforma do dystrybucji materiałów wspierająca zajęcia zdalne, do pracy indywidualnej i grupowej oraz egzaminowania (Instruktaż korzystania z Moodle).

Wsparcie MS Teams i Moodle:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - zgłaszanie problemów technicznych,
  • lista najczęściej zadawanych pytań (widoczna po zalogowaniu),
  • pomoc HelpTEAMS (widoczna po zalogowaniu) - zespól MS Teams gdzie nauczyciele akademiccy i studenci mogą dostać bieżącą pomoc.

USŁUGI WYDZIAŁOWE 

Dostęp do większości usług na Wydziale możliwy jest po uwierzytelnieniu loginem (s<numer indeksu>, np. s123456) i hasłem domeny LABS. To konto jest odrębne od uniwersyteckiego konta w domenie @st.amu.edu.pl. Większość informacji dotyczących oferowanych usług wydziałowych można znaleźć na stronie Laboratoriów Komputerowych, m.in.:

  • Pierwsze kroki – strona zawierająca podstawowe informacje dla rozpoczynających studia na WMiI.

Problemy techniczne związane z usługami wydziałowymi należy zgłaszać na:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub https://helpdesk.wmi.amu.edu.pl/.

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31