Data i godzina: wtorek, 25.11.2025, godz. 17:30-19:00
Prelegenci: prof. UAM dr hab. Izabela Bondecka-Krzykowska, Jan Komasa, Wiktoria Zborowska
Abstrakt: Grywalizacja to świadome i celowe wykorzystanie mechanizmów charakterystycznych dla projektowania gier w celu aktywizowania i motywowania wybranej grupy uczestników. Coraz częściej znajduje ona zastosowanie w kontekstach edukacyjnych. Podczas spotkania zostaną omówione cechy dobrej grywalizacji oraz sposoby jej planowania w zależności od typów graczy. Studenci kierunku Nauczanie matematyki i informatyki zaprezentują dwa przykłady zastosowania grywalizacji:
- Jan Komasa przedstawi grę wykorzystaną podczas lekcji matematyki oraz zaprezentuje wstępne wyniki badań dotyczących jej efektywności,
- Wiktoria Zborowska zaprezentuje materiały przygotowane do wykorzystania podczas lekcji informatyki oraz narzędzia użyte do ich opracowania.
Więcej na temat na stronie seminarium
Miejsce: B2-8,9 oraz zdalnie