Targi pracy i staży branży IT 2023

We wtorek 21 marca 2023 w godz. 10:30 - 15:30, w holu Wydziału Matematyki i Informatyki UAM obyły się Targi pracy i staży branży IT!

Podczas wydarzenia, oprócz możliwości zapoznania się z ofertami firm, można było:
  • wziąć udział w prelekcjach,
  • skonsultować swoje dokumenty aplikacyjne z doradcami zawodowymi
  • oraz zrobić sobie profesjonalne zdjęcie do CV.
Dla aktywnych uczestników zaplanowaliśmy konkurs, w którym do wygrania były trzy dyski zewnętrzne!

Zapraszamy na nasze wydarzenie na Facebooku.

Prelekcje

W trakcie trwania Targów odbyły się ciekawe prelekcji przygotowane przez przedstawicieli firm:

  • 10:30 - 11:00 - Cyberbezpieczeństwo sektora finansowego Daniel Krzywiec (SGB-Bank S.A.)
    Cyberbezpieczeństwo jest pracą dla osób z pasją, które nieustannie poszerzają swoje horyzonty, śledzą pojawiające się trendy oraz informacje i ciągle doskonalą swoje umiejętności. W trakcie wykładu poruszymy następujące zagadnienia: procesy cyberbezpieczeństwa, kluczowe umiejętności personelu cyberbezpieczeństwa, kwalifikacje personelu cyberbezpieczeństwa, narzędzia i systemy cyberbezpieczeństwa, analiza modus operandi.
  • 11:10 - 11:40 - Rozmowa rekrutacyjna bez tajemnic - Natalia Hejduk (Rockwool)
    Na szkoleniu dowiesz się m. in. jak przygotować się do rozmowy, ile etapów może mieć proces rekrutacyjny i czym się różnią, jakie zastosowanie mają testy psychologiczne w procesie rekrutacji, poznasz przykładowe pytania, które możesz usłyszeć, o co warto zapytać rekrutera i przyszłego przełożonego oraz wiele innych odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
  • 11:50 - 12:20 - Data science sercem aplikacji (Analyx)
    Jak przedstawić wyniki optymalizacji budżetu w aplikacji? Na co pozwolić użytkownikowi i jak nie pogubić się w sliderach? Opowiemy o stworzonym przez nas narzędziu, ale przede wszystkim o roli naukowca danych w tworzeniu aplikacji, dostarczaniu danych i wymianie informacji z developerami.
  • 12:30 - 13:00 - Czy praca analityka biznesowego to tylko Excel, tabelki i wykresy? - Marta Samól-Kaczmarek oraz Karolina Górecka (Apollogic)
    Czy znajomość Excela i SQL wystarczą, aby zdobyć pracę jako analityk danych? Poznaj etapy analizy danych biznesowych, dowiedz się, jakie umiejętności i predyspozycje okażą się przydatne w roli konsultanta BI oraz z jakich narzędzi korzystamy na co dzień w zespole Business Intelligence.
  • 13:10 - 13:40 - Systemy biznesowe, praktyczne podejście - Piotr Ożga (Apollogic)
    ERP, CRM, HRM, SD, FI – jeżeli te skróty brzmią zupełnie obco, może to oznaczać, że ta prezentacja jest właśnie dla Ciebie! W trakcie spotkania dowiesz się, dlaczego systemy IT w firmach są niezbędne do sprawnego działania organizacji i dlaczego ich brak lub niefunkcjonalność mogą pociągnąć za sobą szereg niekorzystnych zdarzeń.

Wystawcy

Poniżej przedstawiamy wystawców, którzy wzięli w tej edycji Targów Pracy i Staży Branży IT. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat poszczególnych firm.

  • Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego

    ABW logo

    FUNKCJONARIUSZ ABW

    Z uwagi na różnorodność realizowanych zadań poszukujemy studentów i absolwentów szkół wyższych, zarówno kierunków technicznych, humanistycznych, sportowych oraz językowych. Najważniejsze zadania ABW:

    • Zwalczanie m.in.: terroryzmu, szpiegostwa, przestępstw godzących w podstawy ekonomiczne państwa
    • Cyberbezpieczeństwo systemów teleinformatycznych organów państwa oraz instalacji, urządzeń i usług wchodzących w skład infrastruktury krytycznej
    • Uzyskiwanie, analizowanie, przetwarzanie i przekazywanie właściwym organom informacji mogących mieć istotne znaczenie dla ochrony bezpieczeństwa państwa

    Oferujemy:

    • Stabilną formę zatrudnienia – mianowanie
    • Pracę z najlepszymi specjalistami
    • Przejrzysty system ustalania i wzrostu wynagrodzenia
    • Rozbudowany system premii i dodatków służbowych
    • Wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji oraz dodatkowy urlop szkoleniowy
    • Udział w dedykowanych kursach i szkoleniach dla służb specjalnych
    • Możliwość pełnienia służby w różnych częściach Polski

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie
    • Obywatelstwo polskie
    • Niekaralność
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Dyspozycyjność, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność

    ZGŁOŚ SIĘ DO NAS: kadry.poznan@abw.gov.pl

  • All for One Poland

    All for one logo

    All for One Poland od ponad 25 lat współtworzy rynek IT w Polsce. Od 2021 roku - jako część Grupy All for One. Firma świadczy usługi rozwoju oprogramowania, bezpieczeństwa IT oraz wdrożenia, rozwoju i utrzymania systemów SAP dla największych firm w Polsce i międzynarodowych korporacji. W Polsce All for One ma już ponad 500 konsultantów, kierowników projektów, architektów, programistów. W 6 różnych lokalizacjach - siedziba główna w Złotnikach (koło Poznania), Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków i Bydgoszcz. Dział rozwoju oprogramowania tej firmy w większości korzysta z technologii Java, JavaScript i .NET, a na co dzień pracuje z językiem angielskim.

  • Analyx

    Logo firmy Analyx

    Analyx jest firmą działającą od 2006 roku w obszarze Data Science. Tworzymy wysokiej jakości analizy danych i budujemy modele predykcyjne. Dostarczamy rozwiązania dla wiodących marek międzynarodowych z obszarów FMCG, finansów, telekomunikacji, transportu i farmacji, optymalizując ich wydatki marketingowe. Pracujemy przede wszystkich w środowisku R, a nasze aplikacje webowe są rozwijane z wykorzystaniem biblioteki Shiny. Nasza firma to zespół doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy chętnie dzielą się swoimi umiejętnościami i wiedzą z innymi.

    Modelujesz? Chcesz pracować z danymi? Lubisz znajdować zależności między nimi? Jeśli interesuje Cię praca w firmie z innowacyjnym podejściem do biznesu, to koniecznie odwiedź nasze stoisko! Poznaj nasze wartości, cele oraz działalność, a także porozmawiaj na temat możliwości zatrudnienia i kariery w Analyx. Przedstawimy nasze projekty, działania pro-bono oraz chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Dołącz do naszego zespołu i zacznij pracować z jednym z najlepszych zespołów Data Science w branży.

    Serdecznie zapraszamy!

  • Antmicro

    Logo firmy antmicro

    Antmicro provides commercial open source software and hardware development services, platforms and tools for industrial use cases, FPGA & ASIC development as well as edge-to-cloud AI systems.

    The company offers assistance in adoption of modern, open source and software-centric technologies and workflows, including Antmicro’s own open source projects such as the Renode simulation framework. We help our customers capture business value offered by open source software and hardware through vertical integration, scale and transparency.

    Antmicro is a Strategic Founding Member of RISC-V International, as well as a Platinum Member of Zephyr Project and CHIPS Alliance.

  • Apollogic

    Logo formy Apollogic

    W Apollogic budujemy aplikacje mobilne i desktopowe, integrujemy systemy IT i wdrażamy oprogramowanie firm SAP i Microsoft. Doradzamy organizacjom w dziedzinie cyfrowej transformacji przy wykorzystaniu możliwości sztucznej inteligencji, internetu rzeczy, mieszanej rzeczywistości i analizy predykcyjnej. Tworzymy autorskie aplikacje biznesowe wspierające działy finansowe, sprzedażowe i prawne, prowadzimy audyty IT oraz świadczymy usługi konsultingowe dla firm chcących automatyzować wewnętrzne procesy.

    Aplikując do nas możesz pracować w jednym z zespołów:

    • Smart Business
    • theBlue.ai  – Artificial Intelligence
    • Cloud Application Factory
    • Software Development
    • RapidLab  – IoT & Hardware Design
    • Business Intelligence

    W Apollogic pracuje ponad 100 osób, w tym konsultanci SAP i Microsoft, inżynierowie AI i IoT, programiści, analitycy danych, specjaliści ds. sieci, architekci rozwiązań i projektanci UX.

    Siedziba firmy znajduje się na terenie Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego na Naramowicach, ale znaczna część zespołu pracuje w trybie zdalnym lub hybrydowym.

    Interesuje Cię praca w branży IT? Zapraszamy na nasze stoisko podczas Targów Pracy i Staży Branży IT, gdzie porozmawiasz z naszymi specjalistami i dowiesz się, na jakie stanowiska możesz zaaplikować.

    Do zobaczenia!
    Zespół Apollogic

    Strona: https://apollogic.com/pl/
    LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/apollogic

  • DomData AG

    DomData

    Jesteśmy polską firmą działającą na rynku IT od 15 lat, ale nasza historia jest znacznie dłuższa. Siedziba naszej firmy znajduje się w budynku przy Alejach Solidarności.

    Jesteśmy autorem platformy procesowej Ferryt BPM oraz platformy analitycznej InForum. Z naszych kompleksowych rozwiązań korzystają zarówno banki w Polsce, jak i na świecie.

    DomData to nie tylko praca, to przede wszystkim ludzie i społeczność, którą razem tworzymy. Na naszych korytarzach spotkasz pracowników z wieloletnim stażem, ale też i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z IT. Programiści, konsultanci, analitycy, wdrożeniowcy i wielu innych specjalistów, którzy czekają, by przekazać swoją wiedzę. DomData to również niesamowita atmosfera oraz przyjaźni ludzie. Wszyscy traktujemy siebie na równi i jesteśmy tutaj na „Ty”.

    https://domdata.pl/

  • GSK

    T-GSK logo 2

    Jesteśmy GSK, poznajmy się!

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy firmą biofarmaceutyczną, która łącząc wiele dziedzin nauki, nowoczesne technologie i zaangażowanie pracowników, działa na rzecz zdrowia pacjentów na całym świecie. Zatrudniamy ponad 70 000 osób w ponad 80 krajach. Naszą ambicją jest, aby produkty GSK w ciągu najbliższych 10 lat przyczyniły się do poprawy jakości życia i zdrowia co najmniej 2,5 mld ludzi na całym świecie.

    Co robimy?

    Koncentrujemy się na czterech obszarach terapeutycznych: chorobach zakaźnych, HIV, onkologii i immunologii. Ważny obszar działalności stanowią Badania i Rozwój (R&D), które obejmują naukę o układzie odpornościowym, genetyce człowieka oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. Szerokie możliwości i konsekwentne działania firmy w zakresie opracowywania szczepionek i leków, gwarantują nam wiodącą pozycję na świecie w branży farmaceutycznej.

    GSK Poland Global Hub to wyjątkowa przestrzeń do pracy i rozwoju. To też szansa na realizację ważnej społecznie misji, która wpływa na podniesienie komfortu życia pacjentów i profilaktykę zdrowia. Nasz szybko rozwijający się hub z siedzibą w Poznaniu i Warszawie to światowej klasy centrum technologiczne, badań i rozwoju, finansów, zarządzania zasobami ludzkimi, globalnego łańcucha dostaw i zakupów. Od ponad dwóch dekad GSK inwestuje w rozwój działalności prowadzonej w Polsce. Obecnie jesteśmy globalnym Centrum Usług Biznesowych, zaangażowanym we wszystkie najważniejsze procesy, prace nad nowymi lekami i dostarczanie pacjentom na całym świecie zarejestrowanych leków i szczepionek

    Dołącz do Poland Global Hub!

  • Match-Trade Technologies

    Match-trade

    Jako firma z branży fintech opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami.

    Ponadto w ramach jednego z naszych głównych projektów, zajmujemy się także budową algorytmów z zakresu High Frequency Tradingu. Algorytmy te każdego dnia obracają kryptowalutami wartymi miliony dolarów. Nasze aplikacje, w których każda milisekunda ma kluczowe znaczenie, przetwarzają gigabajty danych aby podejmować optymalne decyzje związane z zawieranymi transakcjami. Tworzone przez nas algorytmy są kluczowym na rynku kryptowalut dostawcą płynności (market makerem), a głównym ich zadaniem jest wzbogacenie rynku o płynność, potrzebną aby klienci giełd kryptowalutowych mogli sprzedawać lub kupować waluty po jak najlepszych cenach. Nasze rozwiązania są wykorzystywane na giełdach z aż pięciu kontynentów. Każdego miesiąca staramy się zwiększać nasz udział w tym niezwykle konkurencyjnym rynku, wśród rywalizujących ze sobą market makerów. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem DEXów (Decentralized Exchange) oraz innych rozwiązań dziedziny z rozproszonych finansów (DeFi). Członkowie naszego zespołu, nierzadko pasjonaci technologii blockchain oraz kryptowalut, każdego dnia zapoznają się z nowinkami tej nowej, dynamicznie rozwijającej się części sektora finansowego.

    Staramy się tworzyć jak najlepsze warunki do rozwoju wiedzy, umiejętności i własnych pomysłów. Szeroki zakres usług oferowanych przez Match-Trade Technologies stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii, ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata.

    W MTT do każdego pracownika podchodzimy bardzo indywidualnie a ścieżka kariery różni się w zależności od doświadczenia Kandydata oraz zespołu. Może to być zwiększanie odpowiedzialności i samodzielności lub dołączanie a z czasem prowadzenie coraz bardziej złożonych projektów.

    https://praca.match-trade.com/

  • Pepco

    Logo firmy Pepco

    Centrala Pepco mieści się w Poznaniu! To tu podejmujemy decyzje, które wpływają na kształt Pepco w całej Europie.
    Sercem naszej działalności są sklepy! W naszej sieci sprzedaży pracuje tysiące osób, które każdego dnia pokazują, co znaczy miłość do klienta (czyli jedna z naszych wartości).
    W naszej centrali pracuje aż ponad 1000 osób. Jesteśmy dużą korporacją, która działa na szeroką skalę, ale wyróżnia nas życzliwa i nieformalna atmosfera. Ludzie w całym Pepco są przyjaźni i sympatyczni – bez względu na zajmowane stanowisko, traktujemy się równo i na luzie. Cenimy otwartą komunikację, w której szczery feedback gra ważną rolę.
    W Pepco stawiamy na rozwój! Każdy pracownik przechodzi coroczny proces określający indywidualną ścieżkę rozwoju i ma do dyspozycji spersonalizowany zasób szkoleń lub e-learningów – niezależnie od tego, czy pracuje w centrali, sklepie, czy magazynie.
    Działamy w sposób zrównoważony, wspieramy lokalną społeczność, podejmujemy działania CSR i angażujemy charytatywnie.
    Jesteśmy znaną i lubianą marką, liderem w branży retail. Zdobyliśmy wiele nagród branżowych, a ostatnio znaleźliśmy się na 2. miejscu w rankingu Forbes, jako najlepszy pracodawca.
    Dołącz do nas i stań się częścią naszego sukcesu!

  • Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe

    PCSS

    Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) afiliowane przy Instytucie Chemii Bioorganicznej PAN jest znanym w skali międzynarodowej węzłem europejskiej przestrzeni badawczej w zakresie infrastruktury informatycznej nauki oraz centrum badawczo-rozwojowym w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych.

    Od początku PCSS stawia sobie nowe wyzwania badawczo-rozwojowe, by poprzez eksperymenty i projekty tworzyć najlepsze możliwe rozwiązania, a poprzez doświadczenie i dobre praktyki naukowe, przekuwać wyniki do skutecznych prototypów komercyjnych.

    PCSS jest tam, gdzie nauka styka się z biznesem, gdzie innowacja dotyka życia społecznego, a misja badawcza przeplata się z odpowiedzialnym rozwojem nowych technologii, takich jak:

    • Analityka dużych zbiorów danych (Big Data)
    • Aplikacje mobilne
    • Archiwizacja i zasoby dyskowe
    • Chmury, wirtualizacja i gridy
    • Digitalizacja i treści cyfrowe
    • Elektronika cyfrowa
    • Internet Rzeczy (Internet of Things)
    • Nowe interfejsy użytkownika
    • Obliczenia superkomputerowe
    • Portale, usługi i aplikacje
    • Przetwarzanie i przesyłanie multimediów
    • Robotyka i drony
    • Sieci nowych generacji
    • Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
    • Śledzenie ruchu i biometria
    • Technologie kwantowe
    • Wizualizacja, imersja i interakcja (VR, AR)
    • Zdalna obecność i wideokonferencje
  • PSI

    PSI logo

    PSI Polska Sp. z o.o. od 19 lat tworzy oprogramowanie, z którego korzystają liderzy swoich branż. Jesteśmy częścią światowego koncernu informatycznego (PSI Software AG), który zatrudnia obecnie ponad 2 tys. osób – w zdecydowanej większości ekspertów z różnych obszarów tworzenia systemów informatycznych.

    Jesteśmy firmą, która od początku swojej działalności związana jest z Poznaniem. Tworzymy, wdrażamy i rozwijamy autorskie oprogramowanie, które obsługuje procesy biznesowe w obszarze produkcji, logistyki, energetyki i transportu publicznego. Nasze oprogramowanie zostało wdrożone w Polsce u kilkunastu dużych Klientów, a są wśród nich m.in.: LPP, CCC, Empik, InterCars, MPK Poznań, Orlen, ENEA, PERN czy PGE Dystrybucja.

    W tej chwili zatrudniamy w Polsce ponad 400 osób.

    Aplikując do nas masz szansę pracować w jednym z obszarów:

    Research and development:
    W tym dziale definiujemy i rozwijamy technologię na potrzeby całego koncernu PSI Software AG. Tworzymy wysokiej jakości produkty bazowe (Java) wykorzystywane przez pracowników oraz klientów z wielu branż na świecie.

    Produkcja:
    Dział Produkcja wdraża innowacyjne oprogramowanie do zarządzania harmonogramem i monitorowania jego realizacji. Nasz system umożliwia efektywną, wydajną pracę największych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw z sektora produkcji m.in. Audi,Volkswagen, ArcelorMittal.

    Logistyka:
    To zespół PSI WMS, który tworzy autorskie oprogramowanie do zarządzania magazynami. Nasz system zapewnia efektywną, wydajną pracę największych polskich i zagranicznych centrów dystrybucyjnych(m.in. LPP, Empik, Piątnica czy Airbus). Pracujemy nad jednym z 10 najlepszych światowych systemów WMS.

    Nasz zespół realizuje również unikatowe projekty dla przedsiębiorstw transportu publicznego, zarówno dla światowych firm, jak i naszych lokalnych klientów np. MPK Poznań. W tym obszarze tworzymy i wdrażamy systemy informacji pasażerskiej, oprogramowanie do zarządzania ruchem pojazdów a także całych zajezdni tramwajowych lub autobusowych.

    Energetyka:
    To dział, który zajmuje się systemami informatycznymi dla branży elektroenergetycznej i paliwowej. Nasi developerzy tworzą, wdrażają i utrzymują autorskie oprogramowanie służące m.in. do zarządzania sieciami energetycznymi, obrotu i sprzedaży energii elektrycznej oraz zarządzania rurociągami gazowymi i paliwowymi.

    Dołącz do nas

    rekrutacja@psi.pl

    www.psi.pl

  • ROCKWOOL GBS

    Logo ROCKWOOL

    ROCKWOOL GBS jest centrum kompetencyjnym zajmującym się profesjonalnym wsparciem biznesu w grupie ROCKWOOL. ROCKWOOL GBS istnieje od 2016 roku i obecnie stanowi zespół ponad 400 ekspertów, specjalistów, managerów  i cały czas rośnie.

    Centrum ROCKWOOL GBS, poza rozbudowanym działem IT oraz finansów, w ostatnich latach rozszerzyło swoją działalność o nowe funkcje operacyjne i technologiczne, takie jak inżynieria i zakupy oraz badania i rozwój (R&D). W 2022 roku  zwiększyliśmy zatrudnienie o 50 osób co stanowi ponad 18% wzrost zatrudnienia. Rosła nie tylko liczba zatrudnionych specjalistów(-ek), ale także obszary kompetencji, które rozwijamy w Poznaniu i naszej nowej lokalizacji w Warszawie.
    Do zespołów IT szukamy specjalistów(-ek) od technologii i systemów używanych w naszej organizacji – różnych modułów SAP, CRM, Cloud, Linux, baz danych czy web developerów tworzących i utrzymujących rozwiązania do sprzedaży produktów. Nasz globalny zasięg daje możliwość pracy z rozwiązaniami o dużej skali, co, ze względu na ich kompleksowość, pozwala zdobywać szersze doświadczenie

    W Grupie ROCKWOOL wierzymy, że nasz sukces zależy od zaangażowania i umiejętności pracy zespołowej. Od naszych pracowników(-czek) i współpracowników(-czek) oczekujemy nie tylko wiedzy i umiejętności zgodnych z wymaganiami roli, ale również konkretnej postawy. Szukamy ludzi ambitnych, uczciwych, odpowiedzialnych i efektywnych. Rekrutując, w pierwszej kolejności stawiamy na osoby posiadające oczekiwane przez nas kompetencje i doświadczenie. Z drugiej strony różnorodność jest dla nas bardzo ważna, dlatego to nie geografia, płeć, religia czy stan zdrowia, a umiejętności wpływają na nasze rekrutacyjne decyzje i wybory.

    Chcesz wiedzieć więcej?

    Odwiedź naszą stronę:
    https://www.rockwool.com/pl/o-nas/rockwool_gbs/rockwool_gbs_pl/

    oraz profile:
    Facebook: Rockwool Global Business Services | Poznan | Facebook
    Linkedin: https://www.linkedin.com/showcase/rockwool-gbs/

  • SGB-Bank S.A

    Logo SGB-Bank SA

    SGB-Bank S.A to miejsce dla osób z pozytywną energią, optymistycznych i nastawionych na „nowinki technologiczne” no i rzecz jasna specjalistów w swojej dziedzinie. :) Tutaj nie tylko codziennie realizujemy bieżące zadania i postawione przed nami cele, ale też chcemy mieć „frajdę” z tego co robimy. Pomagają nam w tym różne wspólne inicjatywy i imprezy. Wszystko po to, abyśmy przez większość czasu jaki spędzamy za biurkiem czuli się spełnieni i uśmiechnięci. Dzisiaj stoimy przed ciekawymi, ale wymagającymi wyzwaniami. Efekty naszych działań pokazują nam, że wszystko jest możliwe, potrzebny nam do tego jesteś Ty. Dołącz do Nas, wnieś swoją wiedzę i energie a my pozwolimy Tobie się realizować i mieć fun z codziennych zdań. Praca w banku wcale nie musi być nudna, przekonaj się sam!

  • Sollers Consulting

    Logo Sollers Consulting

    We are a Team of over 800 professionals who build the Digital Future for the world's largest insurance, banking, and leasing organizations. Our history of business advisory and software implementation goes back to the year 2000. Sollers Consulting's roots are in Europe, but the company's footprint is visible around the world. Our teams are now located in offices in Warsaw, Lublin, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Cologne, Paris, Barcelona, and Tokyo - and we're still growing! Being agile across our company and our projects enable us to play an active role in industries with high digitalization needs. As an international company with offices & projects around the world and Sollers of 20+ nationalities, we thrive in our multi-culture. We guarantee you will feel like you belong here, whether you are from Poland, the West, the East or another hemisphere.

  • Strategic Industry Solutions (SIS)

    SIS logo

    For more than 25 years, SIS has earnestly delivered Microsoft Dynamics ERP |CRM | BI solutions to Construction and other project and service based industries. At SIS we believe that a company’s profitability starts with complete visibility, intuitive interfacing, and accurate reporting across all platforms of operational data required to traverse today’s ever-shifting marketplace.

    Our History

    SIS was founded in 1996 focusing on project services as a key functional ERP offering based on the market gap in accurate costing for the project and services sector. SIS began its venture by implementing and enhancing the Solomon ERP solution (prior to and after the Microsoft acquisition of Solomon) later adding and enhancing Microsoft Dynamics 365 to the solution suite tripling our footprint.

    For project and service industries and operations within the A/E/C market, SIS focuses on interfacing and consolidating data from the field to the back office enabling our clients from opportunity to cash, to managed costs, and risk mitigation.

    SIS continues to invest in talent and best practices to build the critical components for the project and services space with our core product suite, Construct 365, built for Microsoft Dynamics 365. SIS is the only Microsoft Dynamics Partner 100% dedicated to the project services space for construction and energy industry.

    Our Markets

    SIS has developed industry-specific solutions to extend the capabilities of Microsoft Dynamics 365, CRM, Power BI, and Dynamics SL to meet the complex project accounting and management as well as service needs of our clients.

    Specialty Contractors became the first to adopt SIS project and service solutions and this became the foundational SIS market. SIS began to broadly offer core functionality for construction project services and all fixed-fee projects. For contractors, SIS helps maximize efficiency in their organizations by managing the entire lifecycle of a given project.

    Our market expands to Energy and Oil & Gas leveraging our project costing functionality as one of the top challenges facing the energy industry today is the ability to manage renewable resources at an affordable cost.

    Our Solutions

    The Microsoft Dynamics 365 solution provides the foundation along with SIS’s industry-specific certified IP, Construct 365 Advanced LaborProject Cost ManagementProject Management, Field Operations, and Advanced Field Service.  The SIS solutions are the most complete and integrated solutions in the professional service marketplace today, delivering full mobility, ease of use, and integration.

    SIS project and services ERP, CRM, and BI IP solutions fill the gap in out-of-the-box Dynamics 365 by providing extended project costing functionality. Project-based companies look to SIS Construct 365 by SIS when they make the Microsoft Dynamics 365 buying decision.

    SIS is the only Dynamics Partner in the Microsoft ecosystem that is 100% focused on this area believing SIS is the strongest in terms of the functionality we have created.

    Our Services

    SIS has been delivering services as a Microsoft Dynamics ERP, CRM, BI partner for over 25 years.  We design and deliver solutions for project and service-based companies in the Specialty Contracting, Engineering, Energy, and Architectural industries.

    Our services include:

    • ERP & CRM Implementation
    • ERP Assessment / Review
    • Business Intelligence & Reporting
    • Custom Development
    • Managed Services Support

    We have also developed standard business process flows and industry standard reports and dashboards based on best practices which allow us to be substantially more efficient in consulting than partners who lack domain experience. We are the only Microsoft Dynamics Partner to provide project-based solutions to the industries we serve. It is our sole focus.

    Our Mission

    The SIS Mission Statement is to deliver industry software solutions to our clients that enable them to achieve financial and operational excellence and profitably grow their business.

    Our further mission is to be the best partner we can be with the goal of creating clients for life. While our customers are on the products and using the services that we have implemented, we will be vigilantly disciplined about keeping the system running smoothly, providing advisory, and being a well-organized team, our clients look forward to working with. Our mission includes:

    Service: We listen, we care, we deliver.
    Company: We respect, we collaborate, we contribute.
    Team: We are one team on one mission together.

    Our Values

    SIS values guide our actions and decisions every day. Simply put, we deliver. Our values unite us and set us apart from our competitors. They are what drive our success and our client’s success. Our values through our consultants include:

    Following SIS goals
    Owning a part of strategy execution
    Proactively contribute to SIS improvement initiatives
    Cooperating with peers to achieve growth and profitability
    Creating solutions where SIS our clients win
    Willingly share expertise with others

    Our Culture

    At SIS, we have spent 25 years creating a culture of collaboration and instilling it in our day-to-day interactions and deliverables.  We spend quality time as a team coming together to restate and strengthen our cultural values. As stated, our cultural commitments include:

    We plan the work, and we work the plan.
    We subscribe to the highest professional standards
    We constantly grow your knowledge
    We take ownership of your area
    We are open to new ideas and the desire to keep improving
    We communicate openly and honestly
    We leave our ego at the door

    Our Clients

    SIS business relies on satisfied customers. With the goal of clients for life, SIS has a portfolio of customers who have grown with us and we with them. As their business grows, we provide my capabilities to meet their goals. Our commitment to our clients includes:

    Always doing things right
    Being responsible for what we do
    Being accountable for results
    Delivering exceptional results
    Knowing what the industry needs through years of expertise
    Being client-centric helps clients transform their businesses and improve efficiency
    Making our commitments, meetings, and deadlines a priority
    Efficiently communicating with our clients
    Being focused, strategic, and thorough on our budgets and deliverables.

    Our Community

    For 25 years SIS has been an active and award-winning member of the exciting Microsoft Dynamics community. As an ISV partner we work with other partners to provide our solutions. This creates a collaborative environment that we share with our clients.

    The Microsoft ecosystem is rich with technology, transformation, and empowerment. Over the years our product design has had to integrate seamlessly with the Dynamics solutions. We are active in product groups, speaking engagements, and meeting the high standard of qualification to remain and grow each year as a Microsoft partner.

    Our partnerships extend beyond Microsoft as other ISVs bring their expertise to the table for our customers. These rich partnerships give SIS its diversity and strength.

    Our Partners

    SIS has cultivated over 100 partner agreements with ISVs, implementors, and industry providers. Our rich relationships enable us to provide additional functionality and interface to our implementations. Partners include other Dynamics ISVs whose products we bring into our engagements when our clients’ needs necessitate bringing in the solution. Industry partnerships allow us to continually explore the A/E/C, energy, and oil & gas ecosystem for the most current and up-to-date on industry regulations, standards, and practices.

    Our Associations

    SIS belongs to Associated General Contractors and the Construction Financial Management Association. AGC provides a full range of services satisfying the needs and concerns of its members, thereby improving the quality of construction, and protecting the public interest. CFMA is the only non-profit organization dedicated to serving the construction financial profession.

    Our Achievements

    SIS has won over 30 industry awards including two Microsoft Partner of the Year awards. SIS is a Microsoft Gold Certified Partner and the recipient of numerous Microsoft awards for excellence in performance and customer implementations, including Partner of the Year.

    Our Locations

    SIS has offices in the United States of America, Canada, Europe, and Asia. Europe is the home of our Dynamics 365 Academy team. And Asia is the home of our product and support team.

    Our Pricing

    SIS is a reputable and accredited Microsoft Cloud Solution Partner (CSP) which includes upholding all invoicing and pricing standards. When Microsoft released Dynamics 365, it wanted to create a flexible licensing solution that is used and available to every employee within an organization.  The licensing allows for mix-and-match scenarios for each individual user’s role.  For businesses looking to unify their solutions, mobilize their workforce, and drive operational excellence and improve customer experience, Microsoft Dynamics 365 is the answer.

    Our Opportunity

    SIS continually recruits senior, mid-level, and junior talent for consulting positions within our organization. We hire consultants skilled in Microsoft Dynamics 365 Finance with projects experience. We look for consultants who are leaders and happily share knowledge with our clients. We look for senior and junior project managers, business analysts, trainers, leaders, developers, and architects.

    Our Giving

    SIS is an annual giver to Toys for Tots and homeless initiatives. In 2022 our biggest giving initiative is in the form of financial support for our Ukrainian employees suffering through the war. We are working with a consortium of Dynamics partners to provide funds as they are needed and have assisted our employees in their relocation efforts.

  • Summ-it

    Logo Summ-it

    Summ-it to firma consultingowa w obszarze baz danych. Oferujemy rozwiązania zajmujące się wsparciem baz danych w tym: wdrożenie i utrzymanie systemów baz danych, przeprowadzany różnego rodzaju audyty, a także tworzymy plany przywracania systemów w sytuacjach kryzysowych. Dodatkowo zajmujemy się analityką biznesową, czyli wszelkiego rodzaju rozwiązaniami z obszaru Business Inteligence.

  • WithSecure

    Logo firmy WithSecure

    WithSecure™ chroni firmy na całym świecie przed współczesnymi zagrożeniami w sieci. Powstała jako dedykowana klientom biznesowym część firmy F-Secure, za którą stoi wieloletnie doświadczenie w branży cyber security.

    Dostawcy usług IT, MSSP, jak również największe instytucje finansowe, fabryki i tysiące dostawców zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych, zaufali naszej marce i w pełni powierzyli zabezpieczenie ich operacji w ramach cyfrowego bezpieczeństwa.

    Nasze zabezpieczenia endpointów i usług w chmurze opierają się na systemach eksperckich oraz algorytmach AI. Nasza usługa Detection & Response pozwala identyfikować ataki poprzez aktywne wyszukiwanie zagrożeń i przeciwdziałanie atakom w czasie rzeczywistym.

    Najlepszą częścią pracy w WithSecure są nasi ludzie! Jesteśmy społecznością oddanych i pełnych pasji profesjonalistów, którzy poważnie traktują szczęście w miejscu pracy.

    Jeśli szukasz czegoś wiecej niż tylko pracy – chcielibyśmy z Tobą porozmawiać.

    WithSecure™ jest częścią F-Secure Corporation, założonej w 1988, i znajdującej się na liście NASDAQ OMX Helsinki Ltd.